در کافه .. کنج دیوار .. روبروی هم !! و چه خوب.. ...قهوه را نخوردیم ..! حرف هایمان .. به اندازه کافی .. تلخ بود

نظرات 9 + ارسال نظر
not late دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

خیلی خیلی زیبا بود!!!

مرسی

hashem دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ http://rashel20.mihanblog.com

kafe miri begu ma ham biaym na mard
ghol midam ziad nakesham
rasti mage mishe mikhtalet ham raft kafe?
zano bachchat khabar daran miri kafe motade badbakht!!!
baz hey b navido arashe b4e gir bede

مختلط؟؟؟؟؟؟
آهان فهمیدم
منحرف بدبخت

تو از کجا فهمیدی که من با کی رفتم کافه که میگی مختلط؟
من معتادم؟؟؟؟؟؟؟؟

benjamin سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ

میشه منم دفعه بعد با خودت ببری!!!
میخوام حلقه زدنو یادبگیرم.
راستی بدبخت چرا نظرمو تایید نکردی پس آزادی بیان کجا رفته!!!
کجاست این آرمان های ما؟؟!!!

تو که خودت استاد حلقه زدنی!
اگه قرار باشه هر نظری رو تایید کنم که نمیشه وبلاگ، میشه کاروانبلاگ(برگرفته از کاروانسرا)!
آرمانهات گوشه ی حیاطه

benjamin سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ق.ظ

یعنی چی گوشه حیاطه؟؟؟!!!
دلم واسه قیافت تنگ شده.
عمت استاد حلقه زدنه.اینم اگه دوس داری تایید نکن!!!!
مرتیکه بی جنبه!!!!













کثافت.
جا مونده بود

یعنی که گوشه حیاطه دیگه!
فارسی گفتم!
اتفاقا تایید میکنم که جونت درآد!
بی جنبه هم همون عمته!
در جواب اون لغت زشت هم که گیر کرده بود،باید بگم ...!
زشته اینجا بگم!

benjamin سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

آه باران
با صدای محمد رضا شجریان
بابا بزرگه من صداش ازین قشنگ تره
هر کسی که معروف بود که دیگه دلیل نمیشه صداش قشنگ باشه.
فقط معنی بعضی از شعراش قشنگه
میخوام ببینم چقدر ظرفیت داری

ببند اون دهنتو!

بنجامین سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ

میدونستم ظرفیت نداری
اگه نبندم چکا میکنی؟؟؟

هیسسسسسسسسسسسس!
اگه نبندی، میبندمش!

بنجامین پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ

هیس ینی همون خفه خودمون دیگه آره؟؟
بی تربیت
حیف ادبم اجازه نمیده جوابتو بدم
بچه ها میبینین چقدر حسین بی تربیته.
شخصیتش در همین حده
فقط یاد داره خودشو با شخصیت نشون بده

آره تقریبا یه همچین مفهومی داره!
ادبت اجازه نمیده؟؟؟؟ خیلی خندیدم با ادب!!!!!
بچه ها کین دیگه؟
آخه اگه من میخواستم خودمو با شخصیت نشون بدم با تو میگشتم؟؟؟؟
نه خداییش!

بنجامین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ

خدا مرگت بده
الان دارم میخندم
جدا من اینقد بی شخصیت دیده میشم؟؟!!!

مرسی از دعایی که کردی، من که هرچی این دعا رو میکنم مستجاب نمیشه ولی شاید دعای تو یه جایی برسه! ایشالا

الان بیخود میخندی! نیشتو ببند!

خیلی بی شخصیت تر از اون چیزی که فکرشو میکنی!

بنجامین یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ

حسین تا حالا شده یکی بی دلیل بزنه تو گوشت(بزنه تو دهنت)؟؟

آره یه بار یکی این کارو کرد یکی محکم تر خورد دیگه از اون به بعد از ۲۰متری من رد نمیشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد